gecanceld maar toch sneller - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van David Persoon - WaarBenJij.nu gecanceld maar toch sneller - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van David Persoon - WaarBenJij.nu

gecanceld maar toch sneller

Blijf op de hoogte en volg David

06 Mei 2018 | Nederland, Schiphol

Al vroeg in de ochtend begon de reis vol goede moed. Om 7 uur zou mijn vlucht vertrekken tot ik in de rij mensen om mij heen hoorde praten over hun vlucht die gecanceld was. Het is 05:14 toen ik ontdekte dat dit mijn vlucht was en ik plots klaarwakker was. Als alternatief kreeg ik een vlucht die om 19 uur zou vertrekken via Sao Paulo. Ik ging hier niet mee akkoord en wist gelukkig van een teleurstelling een deugd te maken. Genietend liep ik langs alle rijen en zo door de douane omdat ik nu rechtstreeks met KLM mocht vliegen. Nu moet ik wel even wachten maar uiteindelijk ben ik dik 6 uur eerder in Lima. Nog ruim op tijd voor mijn eerste Peruaanse maaltijd en misschien wel een avondwandelingetje...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

David

Vanaf 6 mei ga ik voor 4 maanden naar Peru. De eerste 8 weken zit ik vlak bij Pucallpa in de jungle. Ik ga helpen bij Esperanza Verde. Even wat informatie over Esperanza Verde: Esperanza Verde is a conservation project in the Amazon basin of Peru, consisting of both wildlife rescue and rainforest protection. Our aim is to work closely together with the local community, offering alternative sources of income, so that the forest can be managed in a sustainable way. The projects now owns 180 hectares of rainforest, named ‘Selva Dormida’. With the help of the people of Bello Horizonte, the neighboring village, we hope to be able to protect a bigger area in the future. Daarnaast is Floortje Dessing met haar programma Floortje naar het einde van de wereld daar geweest. https://www.npo.nl/floortje-naar-het-einde-van-de-wereld/11-11-2015/VARA_101376708 Na 8 weken ga ik op doorreis en de precieze plannen daarvoor zijn nog niet duidelijk. Na 11 weken komt Marjolein en trekken we 5 weken samen door het land.

Actief sinds 21 April 2018
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 8694

Voorgaande reizen:

06 Mei 2018 - 28 Augustus 2018

Peru

Landen bezocht: